3 Mayıs 2013 Cuma

UNUTULANLAR-1


Geriye dönüp baktığımda yaptığım bazı el işlerimi yayımlamayı unuttuğumu fark ettim. Unutulanlar ikiye ayrılıyorlar; fotoğrafı çekilmeyi beklerken unutulanlar, fotoğrafı çekilip yayımlanması unutulanlar. Aşağıdaki keçe çiçeğim her iki kategoriye giriyor desem yalan olmaz. Çünkü fotoğrafını bile bir yıl sonra çekmişim. Yayımlamaya gelince iki yıl beklemiş zavallım.


2011 yılında yapılmış ama fotoğrafları geçen yıl çekilmiş ve unutulmuş keçe yaka çiçeğim. Hatta bu çiçeğin adını bile hatırlamakta güçlük çektim. Glayöl müydü ne? Gerçekten bir hafıza sorunum var zaten. İğne ile sünger üzerinde dövme keçe işidir.


Hiç kullandım mı derseniz hayır, yaka çiçeği takma adetim yoktur. Kimselere de vermeye kıyamıyorum, çok el emeği isteyen bir şey olduğu için sanırım. Genelde elim durmaz veririm ama bazı yaptıklarımı kimselere veremem.

 
Canım her şeyi yapmak ister de bir buçuk yıldır her şeyden öyle soğudum ki. Elime hiçbir iş almak istemiyorum. Ufak tefek şeyler yaptım aslında, arada yayımlarım. Şu eskiden kalma unuttuklarımı bir bitireyim onlara da sıra gelir inşaaallah.

Yeni Yazılar E-Mail Adresinize Gelsin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...